středa 21. srpna 2013

TATTOOS

V tomhle článku se podíváme na tetování. Myslím si, že v poslední době si tetování oblíbilo opravdu hodně lidí. Dříve tetování bylo něco jako značka pro vyvržence společnosti( vězni, zločinci apod..) Tak to asi vidí i někteří rodiče v dnešní době, a proto nechcou o nějakém tetování ani slyšet. Mě se tetování líbí, ale podle toho jaké. Člověk,  který che tetování by si asi prvně měl uvědomit, že je to na celý život, teda pokud si ho nenechá odstranit a odstranění je často dražší než samotné tetování. Nechci nikoho odradit, takže už to dál rozepisovat nebudu. Tady máte pár ukázek tetování. Jestli chcete v budoucnu tetování, nebo ho už máte, napište do komentářů jaké :) -
Alexis

7 komentářů:

  1. v druhém rámečku ten čtvrtý čtvereček je přenádherný :O :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla podél páteře čínskými znaky vytetovat "Trojče". Prostě mi přijde, že trojčat není moc, a taky svou rodinu zbožňuji, takže tak. Pak jsem přemýšlela nad citáty, ale to až později. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je originální tetování:) Nad citáty jsem taky přemýšlela, ale bude to asi hodně bolet takže radši něco menšího:D

      Vymazat
  3. To poslední v druhém rámečku, není to od Cary? Jinak všechny jsou krásné ale ta mapa světa je užasná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je MADE IN ENGLAND:) j tu mapu jsem viděla i na zádech ale na ruce se mi to líbí víc:D

      Vymazat
    2. Ahoj, kérky jsou skvělý, pokud je tatér šikovný. V opačném případě jsem fakt ráda, že existuje už klinika, kde vám to dokáží bezbolestně odstranit. Dle vlastní zkušenosti mohu jen doporučit tuhle
      Fakt super přístup, o kvalitě provedení ani nemluvě.

      Vymazat

We are grateful for every comment: **