čtvrtek 22. srpna 2013

VYSNĚNÁ BUDOUCNOST

Určitě jste už ve škole dostali slohovku na téma VYSNĚNÁ BUDOUCNOST. A jestli ne, tak jaká je vaše vysněná budoucnost?
Moje vysněná budoucnost je v Londýně, chtěla bych se tam po škole odstěhovat a tam pokračovat ve studování na vysoké, mít velký dům a pak cestovat po světě. (Opravdu vysněná), ale jak jednou řekl Walt Disney (všechny naše sny se mohou splnit, pokud budeme mít odvahu usilovat o ně) Takže možná se jednou vaše sny splní!:)-Alexis

6 komentářů:

  1. Londýn je kouzelné město a já bych v něm jednou taky chtěla žít. :) Pokud možno taky pracovat a mít rodinu a všechno! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano je kouzelné, byla jsem v Londýně se školou a hned bych se tam vrátila!:) Bude to asi těžké získat tam práci a pod.... Ale nikdy neříkej nikdy:)-A

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný sen :)) já jsem se chtěla vždycky přestěhovat do Austrálie za tučňákama :D

    jinak jsem se přidala do pravidelného čtenáře, tak bych byla ráda kdyby ses ke mě také přidala:)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji:) Do Austrálie bych se taky někdy chtěla podívat:D Tak se tam možná potkáme:D Máš pěkný blog;)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj sen je bydlet v LA a být populární, mít hodně peněz, velký dům, 2 děti(holku a kluka) a mít skvělého manžela:D

    OdpovědětVymazat
  6. No jsme na tom celkem podobně:DD Tak hodně štěstí!;)

    OdpovědětVymazat

We are grateful for every comment: **